CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, November 30, 2010

Kek cumilllll untuk anakku tersayang.




Hem sebenarnya kek ni dah buat lama dah,sebelum aidiladha ari tuh kalau tak silap 15/11/2010.Ini sempena hari terakhir persekolahan along dan angah la.

Sejak percubaan pertama kali membuat kek resepi mazalia itu menjadi,Huh anak-anak pun dah pandai meminta mama dia nie buatkan pelbagai jenis kek,asal nampak dalam majalah jer semua disebutnya,mama buat yang ini boleh,mama kakak nanti birthday bulan januari akak nak mama buat kek ni tau..Ha..ha... aku hanya tersenyum sahaja.
Insyallah akan aku usahakan.Sekarang nie masih belajar ilmu-ilmu masakan kek,akupun dah jadikan melihat blog kengkawan setiap hari adalah perkara wajib bagi aku bagi memenuhkan ilmu didada,maklumlah tak semua orang boleh beseni dalam membuat kek-kek ni..Ha ha.. termasuklah aku ni.

Tapi aku percaya dimana ada kemahuan disitu ada jalan kejayaan.Alhamdullillah aku sekarangpun akan buat sesuatu yang lebih baik dari sebelumnya untuk santapan suami dan anak-anak tercinta..Cayok-cayok ..wah kata semangat untuk diriku sendiri..

Note diatas tuh gambar kek yang cumil untuk jamuan akhir tahun along & angah.Kek love tuh untuk guru-guru sekolah diorang.

No comments:

Post a Comment