CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, November 25, 2010

Bosan,Boring,Bedebusssssss idea baru,udara baru..


Ha..Tarikh 25/11/2010,Entah mengapa semua kerja yang aku buat semuanya ada silap belaka..Buat itu tak kena,buat ini tak kena,Sampai tension dibuatnya.
Last-last memang aku tak boleh buat aper-aper kerjapun..Aku cuma menjawab panggilan telefon sahaja.Memang ia sangat tidak menyenangkan hatiku.
Bayangkan 8 jam yang ada itu aku hanya menjawab telefon sahaja.Banyak benda nak buat,tapi smua jadi sekerat jalan.
Kesudahannya time tidak ada panggilan telefon,aku mengemas laci-laciku,meja kerja ku,habis aku buang semua bunga-bunga yang berhabuk.Hem betapalah otak ini tidak bersih,menghirup udara seperti ini.Akhirnya aku mendapat jawapan setelah begitu lama aku bekerja di company ini,di tempat duduk ini,clenerlah yang tolong mengelap mejaku,menyapu dan kemaskan..Dana akupun dah terbiasa datang kerja dah bersih..ha..ha..
Hem aku tekad nak kemas tempat kuini...jeng..jeng...apa yang anda nampak kat gambar tu?Itulah hasilnya,waktu rehat pergi ke giant, beli cermin,beli pokok-pokok hijau..ha..taraaaaaaaa inilah hasilnya.Aku berharap dengan imej yang baru ini,aku akan terus bersemangat dan lebih rajin bekerja.Insyallah

No comments:

Post a Comment