CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, November 26, 2010

Aidiladha ertikata lain raya korban.



Maaflah pada semua ya,N3 nie baru nak tulis..ha..ha..Ini disebabkan gambar yang diambil ada di kamera orang lain da..mintak-mintak x lepas nak anta e-mail,boleh la 2 keping yang ada dalam simpanan saya ni..
Alhamdullillah,thun ni abah sekeluarga temasuk la aku dapat ambil bahagian dalam ibadah korban ni.Syukur sangat diberi rezeki,satu bahagian untuk aku dan satu bahagian aku ambil buat aqiqah anak aku yang paling bongsu farzana damia.Semuanya berjalan lancar,setelah selesai proses melapah,menimbang semua hasil korban diagih-agihkan kepada yang berkenaan.Tengahari kami adakan kenduri aqiqah.
Terima kasih kepada penduduk kampung yang terlibat menjayakan majlis ibadah korban ini.Semoga di tahun hadapan diberi rezeki yang melimpah ruah,boleh buat korban lagi.Alhamdullillah..

Diatas adalah gambar Pak cik ismail(tukang sembelih) jiran sebelah rumah ku dan abang ,adik serta menantu pak cik abd hashimlah..bie aku x der dalam gambar nie..sebab dia tolong snap gambar..he..he..

No comments:

Post a Comment