CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, November 25, 2010

Anak Jantan dan Tinooooo....



Aduh,semalam tersangat sebok kat office,terlalu ramai staff baru yang masuk,bila ramai bukan orang hr jer yang sebok,aku sebagai pma staffpun sebok,ini kerana kene menyiapkan id tag mereka atau nama lain pass pekerja la..Hem seharianla aku duduk dalam bilik khas yang sangat sejuk dan sunyi,Ini disebabkan mesin id tag tuh ditempatkan disitu..
Ha bebalik cerita balik dari kerja pula,hah penat belum hilang,sampai rumah abang chiq dah buat bising,ngamuk-ngamuk nak main kat luar rumah,aku sabar dan cuba terangkan kat dia,hari dah nak malam , nak magrib pun nanti hantu ceplos kuar..ha..ha..ayat nak takutkan dia la konon-kononnya,hem rupanya dia lagi terus tunjuk perangai ditarik kerusi makan sampai jatuh,Ya Allah apalagi kene gak satu dah kat kaki dia dari tanagn aku nie,sudahnya dia nangis terus masuk bilik tendang-tendang pintu sambil sebut x nak kawan mama,mama jahat..
Ya Allah dugaan betul la anak lelakiku yang sorang nie,dalam hati aku kesal juga sebab pukul dia,yelah sejak kakak-kakaknya pulang bercuti ke rumah opah dikampung,memang nampak sangat dia suka memberontak,mungkin dia sunyi,Ye lah adiknya masih kecil x pandai nak bermain lagi..
Hem sudahnya,aku pergi masuk bilik,peluk dia erat-erat,cium dia dan cakap,hem mamakan penat baru balik kerja,abang chiq dah buat mama marahkan,sebab tuh mama pukul abang,mama sayang abang chiq nie,kalau x degil lagi mama sayang sambil cium dia sebanyak-banyaknya..Dalam hati hem sejak anak-anak membesar ni selalu juga teruji kesabaran aku,dan aku pula kenapalh susah nak tahan amarah ku.Last2 aku juga turut mengalirkan air mata...I love u all along,angah,abg chiq dan baby mia..

No comments:

Post a Comment