CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, May 9, 2010

Mak..Happy Mother`s Day..


Terlebih dahulu ingin ku ucapkan `Selamat hari ibu buat ibuku Che Rusiah Binti Junid,terima kasih mak, diatas semua pengorbanan,jasa-jasa & kasih sayang yang kau berikan kepadaku,tidak terluah dengan kata-kata rasanya..
Mak,selama ini,apa sahaja masalah yang kuhadapi,dirimulah org pertama yang akan berada disisi,waktu senang atau susah,kau tidak pernah jemu memberi semangat,nasihat & kekuatan untuk anakmu terus menghadapi masa mendatang dengan tabah.
Aku bahagia mempunyai ibu sepertimu..Aku berbangga menjadi anakmu..Aku sentiasa mendoakan dirimu sentiasa berada didalam lindungan ALLAH hendaknya,diberi kesihatan yang berpanjangan bersama umur yang panjang..
Mak sesungguhnya aku merasakan setiap nafas yang ku hela kau pasti ada bersamaku..
kerana sesungguhnya kau amat bererti dalam hidupku..
Tanpamu siapalah aku,bagaimana aku hari ini,bagaimana aku akan menjadi isteri & ibu yang baik untuk keluargaku,bagaimana aku akan kuat untuk menghadapi sebarang dugaan yang mendatang,tabah mengharungi rintangan kuat untuk apa sahaja yang mendatangai..Ini adalah berkat doa-doamu mak yang sentiasa mendoakan kami anak-anakmu.Ini adalah berkat tunjuk ajarmu agar kami sentiasa menjadi seorang insan yang sabar,tabah & sentiasa menjadi orang-orang yang bersyukur.
Alhamdullillah sedikit sebanyak semua ajaranmu dapat anakmu praktikkan dalam kehidupan harian & ia amat berguna untuk anakmu.
Mak terima kasih sekali lagi,kerana menyayangi diri ini,melahir & membesarkan ku dengan penuh kasih sayang...I love u 4 ever & ever & ever..
Kasihhhnyaaaaa IBUUUUUUUU membawa ke SYURRRRRRGAAAA...

No comments:

Post a Comment