CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, April 27, 2010

Salam 1 Malaysia



Ya ALLAH,sesungguhnya aku berlindung kepadamu daripada hati yg tidak khusyuk,doa yang tidak didengar,jiwa yang tidak pernah puas dan daripada ilmu yang tidak bermanfaat.Dan aku berlindung kepada mu daripada empat perkara tersebut.Amin

Sudah lama rasanya ingin ku coretkan sebuah cerita kehidupanku..namun masa & waktu tidak mengizinkan.

Pahit manis hidup berumahtangga di usia muda,menjadikan aku seorang yang tabah,kuat & penuh keazaman.


Wah,30thun umurku, sudah mempunyai 4 cahayamata, seperti tidak percaya,perkahwinan seusia 21tahun menjadikan aku seorang ibu muda..Sungguh aku tidak pernah merasakan bahawa perjalanan hidupku ini,telah tertulis begini.Dalam usia mencecah 22tahun aku sudah menimang cahaya mata.Bahagianya menjadi seorang ibuuu..
Nur Fatin Arrisha (8thun),Nur Farhatul Mustamirah (7thun),Muhammad Fahrin Irfan(4thun)akhirnya dapat juga aku anak lelaki..yang ke 4 Baby Girl Nur Farzana Damia.
Yang lebih membahagiakan diri ini adalah aku mempunyai seorang suami yang amat menyayangiku.I Love U4ever..ever..ever..ever..

No comments:

Post a Comment